Friday 14 March 2014

Saya Sayang Awak

Tadi saya ke perpustakaan, nak ambil lesen/sijil penerbitan untuk syarikat penerbitan CK Publication. Sekaligus ambil nombor isbn dan petang ni, dah dapat pdp. langkah seterusnya, bawa file berkenaan, ke syarikat percetakan.

Alangkah gembiranya hati, buah hati sulung semakin menonjolkan mukanya. semoga menjadi pemangkin untuk saya terus mengarang, cerita kehidupan, untuk pembaca yang dah terlalu lama disogokkan dengan kisah cinta fairy tale.

hmm... itulah susahnya saya ni, saya tak dapat mendalami cerita kisah cinta fairy tale tu, sebab hidup saya sendiri tak manis. saya jadi benci dengan kisah cinta yang terlalu indah bak hidup di inderaloka... oh, maafkan saya.

semua orang berhak menulis sebagaimana yang mereka suka.. huhu

apa pun, hari ni saya terfikir, marilah jadi wira untuk diri sendiri!

:D

4 comments:

  1. Hello Mak Su, I guess you terselak (hope my bahasa spelling correct?) tengok saya datang after much water has flowed down sungei Gombak, ha ha.
    How you doing Mak Su?
    Hope this finds you well. Anymore children? Ha ha ha.
    You simpan satu lagu dalam hati....
    Best regards.
    Lee.

    ReplyDelete
  2. Wira saya adalah diri saya yang berjaya.. Usaha untuk berjaya. Caiyok2...

    ReplyDelete
  3. Hi Uncle Lee... it's quite weird to see your name here.. hahaha no more children. 4 is enough. i write full time now :)

    ReplyDelete