Monday 20 May 2013

Selamat berkenalan

Assalamualaikum buat semua pembaca blog Ijan Berbicara.

Saya adalah maksu, dari blog 'ceritakosong'. My hobby is bercerita, cerita cerita kosong saja.

Tuan rumah blog ni merupakan ex-boss saya. Yang paling saya sayang, dan saya sudah anggap seperti kakak sendiri :)

Terima kasih tuan rumah yang sweet sebab menjemput saya untuk bercerita kosong di sini.

Well, sebagai permulaan, in person, saya tak berapa pandai bercerita.. apatah lagi yang kosong. Tetapi di ruangan siber ni, saya boleh bercerita dengan siapa saja, insyaAllah :)

Sekarang ni, saya rasa macam nak kongsi profail dengan semua orang... walaupun saya boleh agak responnya... 'tak tanya pun'. :D

Ok, saya akan berumur 50 tahun, dalam masa 6 tahun lagi. Dan suami saya akan berumur 55 tahun, dalam masa 6 tahun lagi. Saya tertarik dengan nombor 50 dan 55, sebab masa tu saya nak mintak duit. Alah. duit yang kat dalam tabung tu... Dok menabung lama ni. sabar ya maksu, sabar [pat my own shoulder].

Eh! Maaf.. ada orang panggil, nak ngeteh.  Kita sambung lagi ......... :D

No comments:

Post a Comment