Thursday 14 July 2011

MEMANG TAK SUKA!!

      Kenapa orang suka tanya soalan2 yang jawapannya memang dah nyata terang lagi bersuluh? Soalan2 yang jawapannya dah ada kat dalam profile, atau yang memang tak memerlukan jawapan sebab hukum akal sendiri boleh menjawabnya eg "x tido lagi?", "watpe tu?" bila nampak aku online. Aku memang tak reti & tak kuasa nak jawab soalan2 macam ni!!
     Tanyalah soalan2 yang relevant. Even if it's "kenapa x tido lagi?"? At least aku rasa jugalah nak jawab. Kita dah tak pandai berborak ke bila kita duduk depan PC? Hilang ke semua skill kita berbicara bila orang tu takde depan mata?
     Mungkin ramai yang tuduh aku sombong, tak reti bahasa. Tapi aku ok aje. Biarlah orang nak kata apa. Aku suka mereka yang suka bercerita, mendengar cerita. Aku suka bercerita, mendengar cerita. Dan bila aku yang suka bercerita, mendengar cerita bertemu orang yang seperti aku.....aku memang suka. Tak kiralah siapa.........
      .....selagi bahasa kita sama, kita akan berkawan, bercerita, mendengar cerita :)

No comments:

Post a Comment